Att koppla av

Att koppla av för mig på dagarna brukar ofta vara jävligt svårt.
Antingen börjar jag städa, tvätta, gå ner till Mona eller göra nått som hela tiden håller mig syselsatt.
Visserligen är det bra på ett sätt, men samtidigt kan det vara bra att ha en dag då man bara är hemma och inte gör ett piss alls.
Idag har varit än sån dag för mig.
När jag kom hem från Gittan imorse så tog jag en promenad med hundarna och sen slog jag mig ner ute på balkongen och njöt av solen och fåglarnas kvitter.
Efter en stund ringde jag Gittan bara för att snacka lite skit och hon satt och målade, då tog jag också fram mitt skissblock och började rita lite. Nått som jag inte gjort på väldigt väldigt länge.
Jag hade nästan glömt bort hur skönt det var att bara få sitta och rita i lugn och ro och bara låta tankarna flöda.
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0