Helgen

Tjenare igen.
I helgen blev det inte alls så mycket bloggande.
I fredags åkte jag iväg på morgonen och kom hem på eftermiddagen. Jag hade iaf det trevligt hela dagen med frukost, mat och en massa fika =)
I Lördags skulle jag ha åkt till syrran för att träffa henne och barnen, men jag kom inte upp i tid och syrran ringde och väckte mig vid 10 tiden då jag egentligen hade velat vara där.
Eftersom att det var ersättningsbussar etc så hade det tagit för lång tid innan jag ens hade kommit fram, så vi kände att vi sket i det.
Istället fick det bli en mysig dag med Micke och hundarna som inte heller var helt fel =)
Igår blev det också en dag hemma med en massa film och mysiga promenader i solen tillsammans.
 
Nu är jag iaf inne på min sista vecka som sjukskriven och det är rätt skönt.
Huvudverken har blivit bättre och jag har fått en helt ny energi i vardagen =)
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0