Nynäs

Igår hade jag en mysig dag i Nynäs med syrran och barnen.
När jag kom till syrran började vi med en kaffe och lite snacka som vanligt. Hon höll på för fullt med att rensa och gå igenom en massa kartonger och hittade då en massa gamla foton från när vi bodde i nynäs haha.
Jag höll på att dö av garv när jag fick se dom. Det var bilder på mig, Gabriel, Micke, Syrran och Annika.
När jag satt och kollade på dom korten så kändes det inte alls som att det var flera år sen, fast att det var ca 7 år  dom korten togs haha =)
 
 
 
 
Jag följde även syrran ner till BVC med Tristan på hans 6 månaders kontroll =)
Sen var det äntligen dags att hämta barnen som jag längtat efter så mycket.
Gabriel fick sin present av mig så fort vi kom hem igen och han blev jätte glad.
Han hade fått ett par ishockeyinlines av syrran och Jc som han skulle åka på direkt. Så jag och syrran fick hjälpa honom då det var första gången för honom.
Han var jätte duktig och det kändes så sjukt när man ser att han bara blir större och större =)
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0