Rokkarob!

1.Berätta lite om dig själv.
Så jag heter Robbin Landell är 25 år och bor i Västerås.

2.Vad gör du när du inte håller på med din musik?
När jag inte håller på med musik så jobbar jag på en lokal resebyrå.

3.Vad är din bästa och sämsta egenskap?
Min bästa egenskap är att jag kan få människor runt mig att må bra. Min sämsta är att jag är så jävla långsint.

4.Berätta tre saker om dig som vi inte visste!
Jag är sjukt lätt road, jag gillar att måla, jag bestämmer mig alltid vilken text jag ska lägga på en låt samtidigt som jag ska spela in den.
5.Hur kommer det sig att du börja med musiken, och varför vart det just den typen av musik?
Jag har alltid hållt på med min musik, allt började med att pappa alltid spelat blues, ska, reggae, rocksteady osv.... sen måste man ju älska VIBEN :)

6.När började din karriär att starta?
Vet inte om den riktigt startat än.

7.Hur kom du fram till artistnamnet rokkarob?
Jag har släkt i USA som brukar kalla mig Rocki´n Robbin som Jackson5 låten, så jag ändrade det till rokkarob.

Lyssna på Rokkarobs nya låt HÄR.

Big Up Rokkarob & ett stort TACK till dig som ville ställa upp på denna intervju.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0