Helt Slut

Idag har det bara varit en sån dag då jag har varit hemma och tvättat, handlat och fixa en massa saker som man inte riktigt hunnit med den senaste tiden.
Det fick även bli en vända till Ikea och Rusta med min söta Sandra.. egentligen skulle vi BARA handla lite små saker, men jag kom hem med två fulla ikea påsar med saker =0)
Det var väl lika bra att passa på när man ändå höll på.
Så nu sitter jag bara och njuter av en kopp tee ute på balkongen med tända ljus och lyssnar på regnet innan det är dags att hoppa isäng.
 
 
Morgondagens planer är att gymma och jobba som gäller.
Jag ska uppnå mitt resultat och mål inom träningen innan vintern,  så det kommer  bara bli en massa hård träning och bra mat hedan efter :P
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0