Hemma i sthlm

Igår hade jag verkligen en slapp dag hemma.
Jag kom hem vid 07, gick ut med hundarna och sov sedan till 16 :D
Idag har jag istället fullt upp här hemma.
Morgonen började med bilskolan sen in till jobbet en snabbis för att fixa lite, nu är jag hemma och ska ta mig en kopp kaffe innan jag ska börja jobba här hemma.
Så fort jobbet är klart så är det bara att fortsätta tvätta, städa och sen handla en massa mat.
Haha det är aldrig lugn ovh ro när jag kommer hem. Ganska många ggr önskar jag att någon annan kan tvätta, städa och handla åt mig så att jag kan få lite mera tid till annat.
Nej nu blir det en kaffe och cigg innan det är dags for wooork.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0