I bilen

Nu har jag och chiifen suttit i bilen sen 06:30. Vi har gjort ett stopp än så länge på donken så vi kunde köpa frukost och kaffe ;)

Just nu sitter jag och stickar en handelsvärmare som jag blev taggad på att göra sist jag var nere hos Mona i Viksjö centrum.
Ja skulle börja sticka den förra veckan,, men de blev bara feeel hela tiden!
Så igår fick Mona hjälpa mig och nu går de super bra:)

Jag brukar sitta nere hos henne och sticka, fika och prata en massa, det är ganska mysigt och avkopplande.
För mer info om Monas Tyger & Garn kan du klicka in på hennes hemsida:

http://viksjocentrum.se/dajemas-tyger-garn.html">http://viksjocentrum.se/dajemas-tyger-garn.html

Hon finns även på Facebook: Monas Tyger & garn. (GÅ IN OCH GILLA) :D

Som några vet så har min dator fått fnatt:/
Ja kan inte ladda upp bilder på Facebook eller youtube klipp.
Plus att en massa bilder från min externa hårddisk försvann igår kväll :(
Så om en liten stund ska ja försöka lägga upp bilder från chiiifens dator som han har med.


-på bilden nedanför ser ni på ett ungefär hur den ser ut nu, den kommer vara finare när den är klar-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0