Norge

som många vet så åkte jag och Wiggo ner till Norge eftersom att vi ska jobba på en stor mässa här.
Igår när vi kom hit vid 14 tiden så åkte vi direkt till rockefeller (där mässan är) och började packa upp allting.
Vi hade bara tre timmar på oss, så vi blev inte helt klara.
Efter vi hade packat upp så mkt som möjligt så åkte vi hem till Line som vi bor hos, duschade etc för att sedan dra ner till Akke brygge för att äta och dricka nån öl.
När jag ändå är här så ringde jag till min farmor som fick komma ner och ta en öl med oss =)
Det var mysigt och ett bra avslut på kvällen.
 
Idag var vi nere på rockefeller igen och gjorde klart det sista, åkte och köpte mat, sov en stund och nu ska vi göra oss iordning innan vi ska ner och jobba.
Ikväll ska vi jobba från 18-03.
Det här kommer bli en intressant vecka och en massa kort ska jag ta så att ni också får se vad som händer här=)
 
nej nu måste jag duscha så jag hinner med allt.
Hörs senare!
Kommentarer
Postat av: 7an

Hej Loppan!
Jätte fin bild, med din fina guld iPhone ,
Men undrar, vad är den krommade grejen under kjolen?
Är det oxå nåt ni säljer lr?
Haha : )

Svar: Hej 7an =9det är en klänning :9 under är det nätstrumpbyxor som självklart kommer från butiken :D
haha
loppzter.blogg.se

2012-08-22 @ 17:20:22
Postat av: Doktorn

Utsökt dress! Den borde du alltid ha!

Svar: Tackar :)
loppzter.blogg.se

2012-08-24 @ 12:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0