Relax

Igår var så sjukt jävla Nice :)
Ni som inte var här missade verkligen någonting.
Ja njöt som mest när Morgan Heritage med familj och vänner kom upp på scenen i natt.
Dom har äntligen återförenats igen efter 5år, och spelningen va så sjukt Nice :D
Den spelningen kommer jag ALDRIG att glömma<3
igår åkte jag även en massa karuseller med lions son Linus:)

Just nu ligger jag och älsklingen i bilen och slappar i för den långa kvällen vi har framför oss. Vi tog en massa bra kort som kommer att komma upp både här på bloggen och självklart på min fb.

Idag/ikväll ska vi se dessa artister:
Skansen,
Partiet
Kalle baah
Tanya stephens
T.O.K
Ikaya
Albarosie & the shengen Clan
Shaggy

Tror ni de kommer att bli GRYMT eller??!

Här kommer några bilder från igår på junior natural, labyrint och syster sol.
Även en bild på mig och lilla Linus som ja åkte en massa karuseller med :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0