Tacksamhet

Hejhipphopp idag är ja ganska pigg efter gårdagens långa pass:)
Dom sista två timmarna var ja ganska fnittrig pga att ja var övertrött asg.

När ja väl kom hem igår ringer lilla söta Fröken Smith till mig och säger att hon glömt sina nycklar på vårat jobb ( vi jobbar på samma jobb) och vet inte vad hon ska göra!
Så hon frågar om hon fick sova hos mig istället, vilket var en självklarhet att hon fick :)
De blev fullt hus hemma hos mig med Gittan, benji och fröken Smith med hundarna men det gick bra:)
Som tur var låg hennes nycklar här på jobbet så det vart en lättnad för henne.

Imorse satt vi alla ute på balkongen och käkade frukost tillsammans och snacka en massa skit innan fröken och benji skulle dra.
Själv sprang jag och Issa ner till Apoteket och hämtade Max mediciner, käkade glass och hälsade på Mona i hennes tyg och garnbutik:)

Så nu sitter ja på jobbet igen och har en del att göra ;)
Men nu ska ja komma till saken om tacksamhet.
Jo när ja kom till jobbet fick jag en polkagris påse av fröken och en stor kram som tack för att hon fick sova hos mig :)
Ja tyckte det var urgulligt verkligen och blev jätte glad för att hon visade sin tacksamhet.
Tänk vad så lite kan göra så mycket :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0