Tripp på stan

Hejsan på er alla glada =)
Igår kom vi inte hem så sent.
Vi stängde igen vid 02:00 och drog hem eftersom att det var så lungt.
Idag har jag fått sova ut och det behövdes kan jag säga. Man blir rätt sliten av att stå och jobba såhär samtidigt som det är sjukt kul.
 
Igår var det en massa strippor som var uppe på scenen och visade vad dom kunde.
Jag blev mest impad av den manliga strippan som gjorde en schow av det hela och tog en tjej ut publiken som fick vara med ;)
Dom hade även en wet t shirt contest där folk i från publiken fick vara med.
Jag vart tillfrågad att vara med men jag sa NEJ. Jag tyckte tjejerna klarade det så bra utan mig =)
 
Här kan ni läsa lite om det som hände:
 
Så här ser byggnaderna ut idag efter attentatet:
 
Nu ska vi ner och jobba igen så uppdaterar lite senare :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0