Måndag

Jahopp då var det Måndag igen.
Hela helgen var uppbokad med en massa roligheter.
Igår vart jag väckt runt 14 tiden av Micke. Jag var så sjukt trött och behövde verkligen sova ut.
Igår gjorde vi verkligen ingenting här hemma, vi bara mös i soffan framför tvn.
 
Idag har jag fått lite gjort iaf. 
Jag gjorde hemmagjorda köttbullar till julen, tvättat och plockat lite som vanligt.
Snart är det dags för semester för min del :D
Jobbar bara idag tills på fredag.. det kommer bli så skönt att bara ta det lungt med familjen.
 
Efter nyår så kommer det hända flera roliga saker som jag verkligen ser fram imot :D
De kommer ni få reda på längre fram ;)
 

Rhymes & Riddim - Walking

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0