Piss Dag

1) Kul. satt fast Balto i centrum för att gå in och handla. När jag kom ut så var det bara selen och kopplet kvar i trädet.
Balto sprang runt i snön och var skit glad.
Jag kutar verkligen efter Balto, längre fram ser jag att en hundägare tar tag i honom och får honom att sitta ner.
När jag väl kommer fram så¨slänger jag mig över honom. Jag tackade den ägaren 10000 ggr om.
Han flinade och sa: Ja jag såg när han kom springandes.
 
2). När jag väl kommer hem och ska gå in i vardagsrummet så ser jag att julgranen ramlar... jaa jag fick springa en gång till.
Pappa fick hjälpa mig dra åt granen igen.
Vad ska hände härnäst?
 
3). Modemet har för tredje gången pajjat.
Så nu kan jag inte vara ute på internet och kolla på tv och ha internet på samma gång.
Just nu sitter jag uppkopplad via mobilen.
Jäävla skit piss fitt modem.
 
Jaaag bliiiir GALEN
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0