Oh happy day

Jag vaknade upp fem imorse och då hade jag bara sovit 3 timmar..och hundarna var lika pigga som jag konstigt nog!
Försökte somna om med båda hundarna i sängen, men lyckades självklart inte. Så det fick bli frukost och kaffe på balkongen och sen en långpromenad med båda hundarna (passade även på att träna Max).
Itvå dagar har jag känt mig riktigt dålig, men idag känner jag mig hur bra, pigg och hur glad och sprallig som helst :D




Sitter just nu och lyssnar på mina gamla favoriter som ja bara MÅSTE dela med mig av.

Elvis Presley - A little less conversation

Little Eva - The Locomotion

HELEN SHAPIRO - WALKING BACK TO HAPPINESS

Nu är det dags att ge sig av till jobbet :)
Hoppas ni alla får en superbra dag.
Kramar
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0