Frisk igen

Fy fan jag va hemma tills i torsdags och va helt förstörd... hade feber och va genomförkyld etc det va fan inte kul.
Så nu är man tillbaka på banan igen.
Snart är jag klar med Mickes torgvantar som han ville ha i rött, gul och grönt självklart.
Dom går ganska fort att göra och är ganska lätta.
Denna godsak kom ägaren från Haikky Sushi in med och bjöd mig på :) thihi så jävla söta dom är :D
så nu slipper jag handla nån mat :-)
 
Lilla Maxen och jag åkte buss idag och det gick superbra.
Men vi bråkade om vart han skulle sitta och sen satte han sig på sätet och vägrade gå ner.
Folk tittade på Max och skrattade eftersom att det såg så roligt ut då han är så stor.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0