Planering 2013

Usch vilket jävla skit väder det är idag.
Det blåser skit kallt och regnar som fan. Självklart så är inte min vintv erjacka torr heller så att jag får ju frysa arslet av mig när jag är ute.
Jag längtar verkligen tills snön kommer. Just nu är man bara trött hela dagarna när det är mörkt, men man blir piggare när snön kommer.

Sitter just nu och pratar med min syster och håller på att planera lite inför nästa år.
Först tänkte hon, jag och Cornelia försöka gå på Art On Ice i Februari.
I Mars blir de nog Bon Jovi :)
Jag måste verkligen se han live med syrran det skulle verkligen vara grymt.
Varje gång jag lyssnar på hans musik ryser jag och försvinner in i min egna värld.
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Lexie

Bon jovi är i MAJ

Svar: skit sak samma haha
loppzter.blogg.se

2012-11-27 @ 23:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0