Shopping

När jag vaknade imorse så regnade det, men nu är det äntligen snö som faller ner.
Nu hoppas jag att det kommer mycket snö :)
 
Just nu sitter jag och skriver en låååång lista på vad som måste shoppas hem innan jul.
När vi flyttadde från jakan så kastade vi alla julsaker av nån anledning. 
Men det gör inte mig så jätte mkt eftersom att jag älskar att köpa hem nya och fina saker.
 
Jag älskar julen och iår ska det vara en massa julsaker här hemma och då menar jag verkligen MASSA julsaker.
Det ända som jag inte kommer att ha här hemma är tomtar och dom traditionella adventsljusstakarna för att micke hatar det haha.
 
Hur vill ni ha det hemma till jul?
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0