Ikea

I Söndags fick Micke nått ryck och tyckte att vi skulle åka till Ikea för att köpa nya kaffe koppar och glas.
Men det vart liite mer än bara det.
Det blev nya kaffe koppar, små glas, stora glas, nya bestick, tallrikar, lakan, kökshanddukar, burkar, servetter och servetthållare haha.
Skönt var det iaf att få kasta det gamla och in med det nya :D
 
Just nu känns det lite som om att han och jag har bytt roller.. han ska åka och handla på ikea, struktuera i kyl, skafferi och skåp, han måste plocka på kvällen innan vi han kan slå sig ner i soffan etc haha och jag är som Micke just nu jag släpper mina saker där jag står och går och säger att jag tar det snart haha.
Gullig han är som hjälper till hemma.
 
Men idag fick jag faktiskt nått jäkla ryck och stooor städade hela lägenheten från golv till tak, så det kändes sjukt skönt att gå hemifrån och veta att det var suuuper rent. Hann till och med laga mat innan jag skulle sticka =)
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0