Min söndag

Hej igen.
Helgen har varit sjukt bra och mysigt.
JObbade dock i Lördags men fick vara ledig i går iaf.
Igår gick jag upp tidigt för att hjälpa mina grannar att flytta. Vist det blev bara tre timmar för att sen var jag tvungen att dra hem eftersom att vi skulle få besök hemma.
Men jag kom inte hem själv, utan jag lyckades få med mig deras hund Sixten hem i några timmar.
 
Micke åkte ner till stationen och hämtade issa och åkte och handlade inför kvällen.
Det blev en underbar tre rätters middag med förrätt, varmrätt och en efterrätt =)
MuUuMs säger jag bara.
Det blev även några filmen som vi kollade på undertiden självklart.
 
Jag var lite orolig för hur det skulle gå med Sixten hemma hos oss eftersom att han har eplepsi. Jag var nog mest rädd för att han skulle få ett anfall.
Men som tur var så gick det sjukt bra och han låg även och sov djupt i mitt knä under filmen.
När hans husse kom och hämtade honom så berättade jag att det hade gått super bra etc.
Han blev jätte glad och berättade även att dom ALDRIG låter någon ha Sixten pga hans eplepsi etc, så jag kände mig ganska stolt =)
Det som är mest roligt är att det är tre hanhundar i nästan samma ålder under samma tak
 och kommer så bra överrens med varandra.
 
 
Idag hann jag en del innan jag skulle åka och jobba.
Självklart blev det en rejäl städning hemma och tvättande.
Men det bästa av allt var att jag fick ta ut tvn i från sovrummet in till vardagsrummet pga den i vardagsrummet håller på att lägga av helt igen.
Det gör mig inte så mkt eftersom att jag vill inte ha en tv i sovrummet som vi ändå inte kollar på så ofta.
Så nu fick jag mera platts på byrån att ställa saker på så att det blev mysigare=)
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0