Off???!

Ja är inne i en fas just nu där mina tankar och funderingar bara snurrar i huvudet på mig.
Det kan bero på en del grejer.
Allt kan jag inte göra någonting åt då ja redan försökt till Max, men då stör ja min så grovt på att min röst inte blir hörd istället.
Vissa dagar vill ja bara dra täcket över huvudet och vakna utan att vara off.
Sen har jag GAD (generaliserad ångestsyndrom) som jag inte riktigt lärt mig handskas med trotts att ja fick diagnosen för två år sen. Så de kan oxå vara en stor ledande faktor till såna här svackor.
Ja kan absolut inte styra känslorna men ja kan arbeta med dom så ja lär mig handskas med de på ett bättre sätt, men så långt har ja inte kommit än.
Ja har alltid varit en tjej som tänker för mkt på vissa saker och grubblar på saker som egentligen är meningslösa i vissa fall. Men när ja var yngre var det värst då jag hade såna otroliga djupa svackor som kunde vara i flera veckor utan att ja själv kunde ge svar på vad som var fel.
Idag har jag arbetat mkt med just det förflutna som har tyngt mig och de har varit till en stor hjälp.
Det tog lång tid innan ja kunde få ordentlig hjälp men ja gav aldrig upp och de är ja stolt över.

Ja är glad för att ja har några få runt om kring mig som känner mig in på djupet och finns som stöd för mig dygnet runt precis som ja finns för dom.
Varje dag har ja alltid ett mål som ja ska uppnå innan de är dags för att sova.
Varför vet ja inte egentligen men de har blivit en del av min vardag.
Kanske är de för att ja inte ska tänka så mkt på olika saker.. I really don't now!

Nej ja ska verkligen ta mig ur denna jävla svacka och köra på.
I'm strong and I now I can make it!

Kommentarer
Postat av: Petri

Du är stark och kommer klara av allt du bestämmer dig för att göra. I have faith in you girl.

Kram

Svar: Tack Petri det värmde:)
loppzter.blogg.se

2012-10-11 @ 09:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0