Accept the position

 
Somnade inte förens 5 imorse och gick upp vid 12 tiden.
Vaknade till några gånger av att larmet och telefonen ringde.
Insåg att det bara var att gå upp för att hinna allt innan de är dags att dra till jobbet.
Jag började min dag med att ringa läkaren och fick en tid på Fredag.
När det var gjort började jag städa och plocka här hemma. Nu när det regnar ute blir det en massa grus och skit här hemma efter hundarna haha.
Alltid lika skönt att kunna sätta sig ner när det är klart =)
 
 
Har så mkt blandade känslor just nu, besvikelse, sorg och hat m.m. Vet inte alltid hur jag ska handskas med det på rätt sätt.
Turen har jag iaf som har dom personerna runt mig som stöttar mig och betyder mycket för mig.
Jag vet att det här bara är en period som kommer bli bättre, men vägen dit är alltid den som är jobbigast.
Tänker självklart inte bara sitta här och gräva ner mig och tro att alla andra ska göra allt åt mig, jag vet vad som krävs från mig själv och det är precis vad jag gör nu...kämpar för att det ska bli bättre och tar en dag i taget.
Kommer ta ett stort avstånd från vissa!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0