Enköping

Är sjukt nöjd efter den här dagen i Enköping hos mormor.
När vi kom dit fick vi lunch (mormors hemma lagade köttbullar, potatis, sås och sallad) som är gudomligt god.
Sen blev det fika på balkongen, där vi pratade och mös tillsammans.
Gabriel, Cornelia och jag passade på att gå ut och leka i dom två lekparkerna som jag och syrran lekte i som små.
Det är kul när man jan säga till barnen att ja och deras mamma lekte på samma plats när vi va små :)
Mormor frågade om hon kunde få klippa Gabriels toppar och fixa till efter han hade klippt sig själv.
De fick hon inte, utan de tyckte han att ja skulle göra!
Så Lexie fick visa mormor kort på hur Gabriel brukar vara klippt så fick hon hjälpa mig att säga vart och hur ja skulle klippa :)
Det blev snyggt som tur va haha.
Innan vi skulle åka passade vi på att ta gruppfoto.
 
Tanken var egentligen bara att äta lunch hos mormor och en fika för att sen  åka hem, men varken jag eller Lexie hade bråttom hem och njöt bara av stunden vi hade tillsammans.
Hoppas att det blir oftare som vi åker dit tillsammans :)
 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0