Finaly

Igår blev det inte så mkt gjort här hemma.
Jag vaknadde vid halv ett tiden occh sen fixade vi lite annat. Vi fick iaf in sängarna på sina platser och fick upp en hylla i sovrummet.
Innan hade vi det stora sovrummet, men micke tyckte att det lilla gästrummet var fräschare och bättre att ha som sovrum, så det fick bli så.
Det blir nog bättre om vi har det stora rummet som hobbyrum / gästrum.  Hur det kommer att bli där inne vet jag inte riktigt än. Micke sa att han hade en plan hahah.
Direkt när jag vaknade så började jag städa och möblera här hemma. Det är sjukt skönt att allt är på sin plats och inte i köket och vardagsrummet.
Så här blev det i sovrummet efter mkt om och men.
Micke ville först inte ha någon byrå där inne, sen igår bestämde han sig för att ställa in den vita byrån som blev bra.
Men idag fick jag ett ryck och tyckte inte alls att det blev bra och ställde in den här  istället.
Det blev mysigare och finare i det lilla sovrummet.
 
Imorgon om jag hinner ska jag försöka ta tag i alla kläder som ska in i garderåben och i lådorna. Just nu loigger nästan alla kläder i sopsäckar -.-
 
Flytringen ska inte sitta kvar i taket haha
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0