Idioter

Igår kom dom hem till oss för att byta golv i hallen och sovrummet.
Jag drog till Sandra med hundarna på morgonen för att slippa allt krångel.
Micke kom och hämtade hundarna i Jakan innan ja skulle åka till jobbet.
När han kom hem ringde han mig och var inte så jätte glad då de va slipdamm i hela vardagsrummet, mässingskruvar som sticker upp ur golvet där de ska sitta en tröskel och skruvar som ligger löst här och var på golven.
Jag blev ganska förbannad när ja kom hem och såg hur de såg ut efter de att dom varit där.
Så imorgon när dom kommer och ska lägga golvet i gästrummet så kommer jag knappast hålla käften för de där var INTE OK!
Självklart blir de lite skitit när dom bytt golv m.m men de här va extremt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0