Kick the ball

Shit vilken skönt väder det är idag =)
Har vart ute på en lång promenad med Balto och även med Max, så det blev nästan tre timmars promenad för min del =)
Många frågar mig om det inte är jobbigt att gå ut med dom en och en, speciellt när man ska ta långpromenader etc.
Nej det tycker jag inte att det är.
Det är rätt skönt och avslappnande att få gå på en promenad med en i taget då jag får egen tid till var och än, som är viktigt för mig.
Sen är det skönt om jag och Micke går tillsammans och har med båda självklart så dom kan leka av sig tillsammans.
Innan vi gick in fick Max springa lös och leka lite.
Det bästa som finns är att se när han springer, skuttar, leker och tränar ute i gräset <3
Nu är vi alla tre hemma och är helt slut haha.
Dags för mig att göra mig att slänga mig in i en dusch och göra mig i ordning.
Hörs senare =)
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0