Nytt =)

Trisst väder idag!
Men man får se det possitivt..det snöar inte iaf =)
Det blev inte så mycket bloggande i onsdags eller torsdags, har inte mått så bra den här veckan pga migränen och även varit jätte trött.
Än så länge har jag fått svart på vitt att en del av migränen beror på stressen. Det känns ganska surt eftersom att jag är så ung och har många år framför mig.
Nu hoppas jag att jag får kolla halsryggen och få en ordentlig hjälp så jag slipper migränen.
Fick börja en timme tidigare idag. Så jag passade på att springa in på H&M och köpa ett par jeans som jag sucktat efter =)
Kan dessutom behövad när jag kastat en del jeans nu.
 
 
Innan jag åkte till jobbet idag rensade jag lite kläder och städade i garderåben som bara var full med en massa skit.
Det är lätt att det blir så när man har ett utrymme som man kan kasta in allt möjligt och bara stänga dörren så ingen ser haha.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0