Sjukskrivning

Det har varit en skön helg med kalas och sällskap.
Ifredags var jag hos läkaren och blev sjukskriven från och med idag och 1 månad fram "SKÖNT".
Nu kan jag enbart lägga fokus på att bli bättre och få hjälp med min migrän, stresshantering m.m.
Ska även få åka och magnetröntga halsryggen för att se om det är nått som är fel.
Efter det blir det flera läkarbesök och utredningar.
När jag vaknade idag satte jag mig ner och ringde en massa samtal, svarade på mail och såg till att alla viktiga saker blev genomförda och såg till att jag inte glömt nått.
När jag äntligen blev kvar gick jag ner till Mona för att koppla av, sticka och snacka lite skit =)
Snart är jag klar med mitt långa linne =) Ska bara virka en kant runt halsen, ärm hålorna och längst ner.
Kommer slänga upp en bild här så fort den är klar.
Förhoppningsvis blir det klar nu ikväll.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0