Snart Fredag

Pigg och glad känner jag mig idag.
Igår efter jag varit på sös med syrran och barnen och sen med sandra på ks så mötte Micke mig i Jakan för att vi skulle handla en kostym till honom inför Fredag.
 
Imorse vaknade jag vid 6 tiden när micke skulle sticka till jobbet, men tänkte att jag skulle sova till kvart i sju för att sen gå upp och förbereda tvätten. Meen självklart vaknade jag vid 10 tiden istället och vart små sur på mig själv.
Idag har jag några små saker att göra som är viktiga =)
 
I övrigt sitter jag och längtar tills på Fredag då det är dags för Labyrint i Haninge.
Det kommer bli så sjukt jävla nice,
Kameran är laddad och rengjord.. så nu är jag redo.
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0