Vårkänslor

Äntligen börjar jag få lite vårkänslor igen, nu får man hoppas att det håller i sig.
Micke är iväg på Elmia mässan och jag jobbar.
Imorgon ska vi ställa tillbaka alla saker i rummen och fixa en massa som vi inte gjort tidigare, hoppas även på att vi får upp lite mera hyllor i båda rummen så det slipper se så kalt ut på väggarna.
Jag ska även sortera och kasta en massa kläder som inte används och prylar som bara ligger och skräpar.
Det är bra när dom kommer och ska renovera för så blir man så less på alla  grejer som man har och kastar det mesta ;)
Jag vet inte hur mkt jag kastade när vi flyttade från jakan till viksjö, men ändå känns det som att jag har lika mycket kvar.
På måndag ska jag ringa läkaren eftersom att jag har haft migrän i 4 dagar nu och måste få hjälp att bli av med den.
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0