Barnvakt

Hej Åh Hå!
Fullt ös har det varit för mig sen halv sju imorse.
Jag bestämde mig igår för att boka en tvättid för en gångs skull för att bli av med högen i badrummet.
Det känns rätt skönt nu när det är klart =)
Vid halv nio tiden imorse gick jag ner och mötte Cazza, Aaron och Tindra nere vid bussen.
Vi pratade vid 7 imorse och bestämde att hon skulle komma hit eftersom att hon ändå var hemma för vab av barn och sen även för att jag skulla hjälpa henne att passa barnen här hemma när hon är nere hos läkaren.
 
Det är mysigt att ha dom här hemma då det var länge sen vi umgicks då barnen var med.
Vi har fikat, busat med barnen och ätit lite lunch.
Aaron har tjatat om Micke sen han kom av bussen.. så söt han är.
När Aaron fick veta att Micke skulle komma hem snabbt för att hämta sina mobiler som han glömde imorse, så skulle aarin med ner för att ge micke sin ena telefon och ge honom en kram =)
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0