Då & Nu

Shit vilken skillnad det har varit från år till år med tanke på hur man har sätt ut...HAHAHA!
Satt för någon dag sen hemma och hittade kort ifrån klass 6 & 7, då var jag verkligen inte stor alls.. jag var skit liten, spinkig och hade en ATTITYD som inte var ifrån denna värld haha.
Jag älskar att sitta och kolla på gamla kort, men jag säger alltid samma sak varje gång...HUR FAN SÅG JAG UT EGENTLIGEN? =)
 
 
Om 1,5 Tim får jag åka hem.. fy fan vad jag längtar.
Dagen och kvällen har gått ganska snabbt ändå =)
Imorgon kväll kommer jag sitta som klistrad framför tvn då det är nytt avsnitt av Revenge....Finally!!
 
 
Kommentarer
Postat av: Naliie

haha åh så söt du är flumarsle! ;)

Svar: nu är jag de men va inte de då hahahha
loppzter.blogg.se

2013-03-20 @ 21:56:57
URL: http://naliie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0