Done!

 
Tjenare.
Underbart med torsdag och snart HELG!
När jag kom hem igår efter jobbet tog jag en dusch, lagade middag och mös i soffan med micke och hundarna. Det var för övrigt jävligt skönt att få vara hemma en vardagskväll och veta att man inte ska till nått jobb =)
 
Denna dag har jag bara tagit det lungt här hemma och pysslat en massa med hundarna.
Jag var även ner och valde golv till våra sovrum och hallen, så nu får jag hoppas att det verkligen blir bra.
Imorgon blir det ingen sovmorgon eftersom att dom ska komma och mäta alla golv.
Måste verkligen komma ihåg att fråga dom om dom kommer ta ett rum i taget eller om dom kommer ta alla tre på samma gång.
Jag HOPPAS verkligen att dom bara kommer att ta ETT rum i taget, så man slipper tömma alla rum och ha det i vardagsrummet med oss och hundarna "de skulle bli ganska trångt"
När dom var här sist så renoverade dom badrummet, vilket var så jäävla drygt.
Hoppas även att det kommer gå snabbt när dom väl börjar så att man slipper ha dom här varje morgon.
Strax är det dax att ge sig av till jobbet igen.
Så nu ska jag ut på balkongen och njuta av en kaffe i solen =)
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0