Glädje

Idag är det hur härligt väder ute som helst =)
Sitter ute på balkongen just nu och njuter av en kaffe i solen.
Jag kom hem för en liten stund sen, var nere hos Mona och stickade lite. När jag kom ner så sträckte hon fram den här handsydda väskan ill mig och sa att Bea hade gjort den. Bea är en äldre dam som brukar vara där nere nästan varje dag och sticka eller ta en fika med oss. Hon är en supermysig, snäll och rolig dan =)
Grejen är den att både hon och jag var nere hos Mona i fredags och då visade hon mig sin nya handväska som hon hade sytt..som ja sa va sjukt snygg och att hon ska få lära mig sy just väskor för att jag själv skulle vilja göra en enkel väska med en inneficka.
Då hade tydligen Bea utan att säga nått till mig, gått hem och sytt denna väskan till mig som hon hade lämnat till Mona redan dagen efter.
Så när Mona gav mig den idag och sa att den var till mig ifrån Bea vart jag suuper glad =)
Det var synd att hon inte kom ner idag så att jag kunde få ge henne en bamse kram, men Mona lovade mig att säga till Bea att komma ner imorgon bitti så att jag kan få tacka henne ordentligt.
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0