早安, Ledighet

Godmorgon, Good Morning, 早安, God Morgen, Buenos Días.
Mötet imorse gick svin bra... ääh not...jag försov mig och vaknade vid 11 tiden (Typiskt mig).
Sen jag vaknade har jag haft en sån sjuk energi och är hur sprallig som helst.
Om en liten stund ska jag ner till centrum för att handla lite mat och sen gå ner till Mona.
 
På morgonen satt jag och pratade med min syster och hon klagade på att det bara va reggae på min blogg hela tiden.. så nu kommer jag lägga upp en låt som är till henne =)
 
 
Nöjd nu lexie?
Kommentarer
Postat av: Lexie

Det är ju din favvo låt inte min!!

Nej inte nöjd,bättre kan du ¿¡

Svar: Men va faan... vilken är din favvolåt då??
loppzter.blogg.se

2013-03-21 @ 13:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0