Live your dreams

Har precis tagit en skön promenad ute med hundarna och njutit av solen och fåglarnas kvitter.
Imorse vaknade jag flera gånger innan klockan ringde. Jag försökte ligga kvar och somna om, men precis när jag höll på att somna så plingade det på telefonen. Japp det var lika bra att gå upp.
 
Igår när jag var på väg hem i från jobbet så hade jag velat haft kameran. Jag såg flera saker som hade varit perfekta att fota.
Så idag tog jag fram kameran och fotade lite här hemma istället.
 
Imorgon ska jag ner till järfälla hus för att välja golv till hallen och våra två sovrum.
På fredag ska dom komma hit och mäta alla golven. Vi vet inte när dom kommer komma och byta alla golv, men innan nyår iaf haha. Alltid lika kul att inte veta när saker ska hända.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0