Måndag igen

Veckorna går verkligen sjukt fort.
Igår var det tänkt att jag skulle gå ut och leka lite med kameran, men jag vaknade vid 13 tiden och var helt slut efter att ha jobbar 6 dagar.
 
Imorse vaknade jag runt 8 tiden och kände mig utvilad och pigg =)
Det blev en mysig promenad med hundarna i solen innan det var dags att ta tag i hemmet.
Hundarna fäller sjukt mkt och det värsta som finns är när det är hundhår överallt!
 
Jag funderar på att börja plugga igen och få en utbildning, men problemet är bara att jag inte kan hitta mina betyg i från gymnasiet. Jag skulle ta kontakt med skolan förra veckan, men såg då att den las ner 2011.
Jag vände mig till den komunen som skickade mig vidate till stadsarkivet. Eftersom att dom hade såna dumma telefon tider så mailade jag dom och fick till svars att dom inte kunde hitta mina betyg.
Försökte ringa dom imorse men kom inte fram!!
Så nu har jag mailat till en syokonsulent i järfälla som jag hoppas kan hjälpa mig.
Betygen kan inte bara vara borta, någonstans måste dom ju förvaras.. eller?
I  värsta fall så kommer jag bli tvungen att gå igenom varenda pärm och papper som jag har hemma.. Gaaah det kommer verkligen inte bli roligt.
Jag lovar att dom ligger på någon "smart" ställe som jag inte kommer ihåg.
 
Den här veckan jobbar jag bara mån-fredag så tänkte verkligen försöka fixa i ordning i både garderåben och gästrummet.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0