Måsten

Shit va den här dagen har gått fort, det kändes som om att jag nyss vaknade.
Jag hade en jätte bra plan för allt som jag skulle hinna göra idag..men pga att jag försov mig så blev ingenting av det planerade gjort!
Men som tur är så kände jag ingen stress över det alls, utan accepterade bara läget och gjorde bara det jag kände för under hela dagen.
Hade det varit för några månader sen så hade jag blivigt sjukt stressad/irriterad och skyndat med att fixa allt som var planerat plus lite till.
Det har tagit låång tid för mig att kunna släppa alla onödiga "måsten" här hemma som gjorde att jag alltid kände mig stressad. Jag förstog inte själv att det påvärkade min vardag så negativt som det gjorde.
Istället för att ha lite "egen tid" och koppla av så kände jag alla dessa MÅSTEN som bara jag tänkte på.
 
 
 
Imorgon är det fredag och alla ser fram imot helg och sovmorgon.
Önskar att jag också hade kunnat göra de, men eftersom att jag jobbar på Lördag från 11-20 så får jag min lilla helg på Söndagen, då kommer jag passa på att vila så mkt som möjligt.
Nästa vecka kommer jag ha fullt upp med jobb både här i Stockholm och i Göteborg.
Mån & Tisdag jobbar jag som vanligt 17-23, Onsdag kör jag ett dubbelpass "13timmar" och på Tordag morgon drar jag iväg med chefen till Gbg på mässa och kommer inte hem förens tidigt på Måndag morgon.
Nej nu är de dags för en dusch och sen slappa vidare i soffan.
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0