Migrän AB

Dålig uppdatering igår och idag.
Igår hade jag en sån sjuk migrän som gjorde att jag spydde flera ggr innan jag åkte till jobbet och även på jobbet.
Så jag fick vara hemma idag och vila upp mig inför imorgon och mässan i Gbg.
När jag vaknade imorse hade jag fortfarande migrän, men som tur är gick den över för ett tag sen.
Igår satt jag och pratade med en tjej som tyckte att jag skulle kolla upp om det kanske var min concerta som orsakade migränen eftersom att det är en utav bivärkningarna. Själv tyckte jag att det verkade konstigt när jag ätit den i ca 3 år.
Så hon skickade mig en länk till atlaskotan.se för att ta kontakt med dom och se om jag kan få hjälp.
Allt oftare har jag haft migrän igen och det verkar gå i perioder hela tiden.
Jag vet att eftersom att jag har wiplsh så kan det vara en ganska stor effekt, men sen tror jag även att det kan vara spänningar då jag antagligen spänner mig utan att veta om det.
 
 
Är det någon som vet nått om www.atlaskotan.se eller har gjort behandlingar där som fått ett bra resultat?
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0