old music

 
 Sitter just nu och funderar på vad man ska hitta på nu i helgen när jag är ledig.
Om jag fortfarande inte fått svar ang mina betyg så kommer jag bli tvungen att leta igenom varenda papper hemma :O
Säkert så har jag lagt dom på nått BRA ställe som vanligt som jag inte kan komma ihåg.
Innan så hade jag dom i en pärm med en massa andra viktiga papper, men av någon anledning så har jag tagit ut dom och lagt dom någon annan stans.
Det kanske är lika bra att gå igenom alla papper så att man får en bra ordning igen =)
 
På vägen till jobbet satt jag och lyssnade på några gamla favoriter som jag inte hört på sjukt länge.
Massa roliga minnen dök upp.
Den känslan man får när man sitter och lyssnar på en musik och påminns om en massa bra saker älskar jag verkligen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0