Onsdag

Time for work.
De kändes som om att ja precis kom hem från jobbet haha.
Ja lyckades somna runt 4 tiden i natt framför tvn, så när pappa ringde mig runt 7 tiden imorse ville jag INTE gå upp!
Låg kvar och drog mig i några minuter med Max nere vid fötterna och Balto brevid mig. Alltid lika mysigt på morgonen när hundarna vill ha närhet :)
Min trötthet kommer antagligen att gå över till en viss övertrötthet som gör att ja kommer vara sjukt sprallig haha.

Hela morgonen har ja pratat med Tina:)
De är en av mina bättre vänner som ja umgicks med mkt när ja bodde i Nynäs.
Vi har äntligen fått kontakt igen efter ganska länge.
Har saknar henne massor <3
Hon bytte nr och jag med, sen fanns hon inte på fb så att få hennes nummer var ganska svårt.
Shit.. Nu när ja tänker efter så är man verkligen beroende av Facebook för att kunna få tag på folk idag.. Helt sjukt!
 
Den här låten påminner min om en sjukt rolig kväll hemma hos mig i nynäs med Tina =)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0