ooh happy day

Shit vilket underbart väder det är idag =)
Känner just nu att jag har en liten tur som jobbar kväll och faktiskt hinner njuta av solen både på balkongen och under promenaderna.
Igår ställde jag klockan på 07:00 för att hinna vakna till liv och plocka lite innan dom skulle komma och mäta golven.
Men som den lilla törnrosa jag är så vaknade jag på soffan av att hundarna skällde och att det plingade på dörren haha..I perioder är jag ganska duktig på att sova lääänge.
Innan dom gick han jag prata lite med om och självklart kunde dom ta ett rum i taget så att det slipper bli så jobbigt för hundarna...så sköönt.
 
 
När dom hadegått började jag sätta igång med mina vardagliga sysslor..duscha, plocka och gå ut med hundarna.
Precis när jag slog upp datorn och skulle ringa till stadsarkivet så ringde det på min telefon och det var nått konstigt nummer...då var det stadsarkivet =)
Dom hade ÄNTLIGEN hittat mina betyg i från vårterminen 2010 (mina slutbetyg från gymnasiet) och hon skulle skicka hem dom till min redan idag.
Jag vart så sjukt jävla glad, för då slipper jag ta helgen till att leta :D
 
Pratade även med min kära syster yster idag och fick reda på att lilla Cornelia ska hakalas den 13 April med Zomie och Prinsess tema.
Självklart tänker jag inte missa hennes kalas och har redan bestämt mig för att jag ska vara prinsessa, så innan dess kommer jag bli tvungen att köpa en prinsessklänning och en krona. Haha kan ni verkligen tänka mig i det..för det kan inte jag. Men vad gör man inte för sin systerdotter =)
 
 
Kollade nyss på hur kort hår jag hade efter de att jag tagit bort dreadsen... satan vad tiden har gått fort och håret har växt som ogräs.
Längar verkligen tills det är lika långt som det var innan jag gjorde dreads =)
 
 Maj 2012

Idag
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0