Pissmorgon

Godmorgon i yrvädret.
Idag har jag haft en pissmorgon rent ut sagt!
Jag försov mig och vaknade alldeles för sent, det var bara att kasta på mig kläderna och springa ut med hundarna, upp igen och kasta ner smink och matlådan i väskan och sticka till bussen.
Precis innan jag ska springa ut genom dörren så lyckas jag ha ner en glödampa i golvet....så ja det var bara att ta fram dammsugaren snabbt och få bort skiten på golvet så att inte Max skadar sig på det.
Självklart ska det alltid hända sånna typiska saker när man har som mest brottom iväg!
Som tur va så kom jag iaf i tid till jobbet.
Idag blir det som sagt ett 13 timmars pass och imorgon får jag vara ledig.
Igår när jag var på väg hem så var jag så trött att jag hade ont i kroppen och ögonen. Så här trött har jag inte varit på länge.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0