Söndag

Jahopp då var de söndag igen.
Veckan har gått jävligt snabbt.
Igår jobbade ja från 11-20 och var sjukt trött bara för att ja inte somnade förens 4 på lördag morgon.
Natta kom förbi mig på jobbet en stund :)
Det var ett tag sen vi träffades så de var roligt att få se det lilla flummhuvudet igen ;)
Natta är en tjejkompis i från Nynäs som jag alltid umgicks med och röjde satan med i skolan.
Vi har mycket roliga minnen tillsammans.
När vi två är tillsammans så blir det KAOS fast på ett bra sätt hahaha.
 
Här är en bild på oss i Nynäs 2005.
 
Idag vaknade jag runt halv tolv, rätt skönt att få sova ut. Vaknade dock med huvudverk igen :(
När jag hade vaknat till liv så var det dags att börja stor städa här hemma.
Magnus och Sanna (Mickes storebror och lillasyster) kommer hit och ska sova kvar, de kommer bli kul. Det är inte alls så ofta någon av dom är här och hälsar på.
 
 
 
Jag hatar verkligen när de ska komma hem folk till oss och det ser ut som skit!
Sån har jag varit sen jag flyttade hemifrån av någon anledning. Jag skäms som fan om det är stökigt här hemma oavsätt vem det än är som kommer.
Men kommer jag hem till nån av mina kompisar eller familj så bryr jag mig inte ett dugg hur det ser ut.
Någon mer som är likadan?
Det var en vän som kom hit när det var lite små stökigt här hemma då jag bad om ursäkt för hur det såg ut... till svar fick jag bara: men Loppan nu får du lägga av, det är inte så stökigt som du får det att låta och sen ska det se ut som om att det är någon som bor här och inte som ett som ett visningsexemplar!
Personen hade självklart rätt!
Men ÄNDÅ så kan jag inte släppa in folk om det inte är stökigt.
 
Egentligen skulle jag ha åkt hem till Sandra för att ta en fika och hämta hennes resväska som jag skulle få låna när jag åker till Göteborg nästa vecka, men eftersom att jag vaknade så sent, hade ont i huvudet och kände mig stressad över allt som behövdes göra här hemma så sket det sig.
Så jag får försöka hämta den innan Onsdag =)
Nu är det dags för en kaffe och cigg innan duschen.
 
Uppdaterar senare.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0